Wyszukiwarka Google
.:MENU:.

•World of Warcraft

-Rasy

-Klasy

-Miasta

-Profesje

•Guild Wars

-Klasy

-Miejsca

-Bogowie

-Wrogowie

Wrogowie Guild Wars

Charrowie - Lądy na północ od ascalońskiego Wielkiego Północnego Muru są zajęte przez prymitywną rasę bestii znaną jako Charrowie. Dla Charrów, płomień jest fizyczną reprezentacją ich bogów. W celu zadowolenia swoich bóstw, muszą wypełnić dany im obowiązek w stosunku do ognia. W tym celu, bestie wybudowały serię świętych budowli znanych jako Świątynie Płomienia. Na wielkich platformach, istoty te wyryły olbrzymie runy wyznaczające granice płomieni i magicznie podtrzymujące święte ognie. Następnym ograniczeniem płomieni są kolumny z czystego granitu lub rzeźbionego piaskowca, przedstawiającego twarze tajemniczych charryjskich bogów. Pomiędzy kolumnami, w środku każdej świątyni, znajdują się Święte Ognie płonące całą wieczność. Charrowie wierzą, że jeżeli płomienie zgasną, zostaną ukarani przez bóstwa.

Stone Summici to gildia ksenofobicznych krasnoludów żyjących wysoko w górach Shiverpeak. Ich nienawiść do innych kultur (głównie ludzi) sięga tak głęboko że

Nieumarli - Poza oczywistymi różnicami (brak skóry i włosów, niedziałający układ krążenia i tym podobne) armia nieumarłych jest bardzo podobna do ludzkiej. Posiadają stopnie wojskowe, zestaw komend i rozkazów. Trzon armii stanowią byli ludzie, ale słyszy się, że kiedy żywe trupy idą w bój, często zabierają ze sobą smocze szkieleci.

Goscie na stronie