O Elektromobilności i szansach, jakie niesie dla społeczeństwa – opowiada prof. dr hab. inż. Lech Grzesiak, Dziekan Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej.
Napęd elektryczny z silnikiem synchronicznym reluktancyjnym to rozwiązanie przyjazne środowisku zarówno podczas użytkowania, jak i produkcji, w której nie wykorzystuje się trudno dostępnych metali ziem rzadkich.
O swojej pracy naukowej i realizowanym projekcie opowiada prof. dr hab. inż. Lech Grzesiak z Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
W 2021 i 2022 roku Wydział Elektryczny Politechniki Warszawskiej obchodzi jubileusz 100-lecia powstania. Zapraszamy do śledzenia jubileuszowej strony internetowej www.ee.pw.edu.pl/100-lecie/.
[:en]
Napęd elektryczny z silnikiem synchronicznym reluktancyjnym to rozwiązanie przyjazne środowisku zarówno podczas użytkowania, jak i produkcji, w której nie wykorzystuje się trudno dostępnych metali ziem rzadkich.
[:pl]Technologie PW: Napęd elektryczny z silnikiem synchronicznym reluktancyjnym[:]
O swojej pracy naukowej i realizowanym projekcie opowiada prof. dr hab. inż. Lech Grzesiak z Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
Zapraszamy do zapoznania się z materiałami opracowanymi przez Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej w ramach projektu „Społeczna odpowiedzialność nauki – od promocji po innowacje społeczne”.
Archiwa
Kategorie
Archiwa
Categories
Recent Posts
Inauguracja Roku Akademickiego 2023/2024 Wydziału Elektrycznego
2023-10-10Międzyuczelniany Obóz Studenckich Kół Naukowych DYCHÓW 2023
2023-08-23Studia Podyplomowe na Wydziale Elektrycznym – rekrutacja 2023/2024
2023-08-02Meta