• Home
  • [:pl]Wykład Otwarty Citi Service Center Poland „Zarządzanie degradacją usług w rozległym środowisku IT”[:en]Open lecture Citi Service Center Poland „Management of degradation of services in a vast IT environment”[:]

[:pl]Wykład Otwarty Citi Service Center Poland „Zarządzanie degradacją usług w rozległym środowisku IT”[:en]Open lecture Citi Service Center Poland „Management of degradation of services in a vast IT environment”[:]

2019-04-24 Katarzyna Szmurło Comments Off

[:pl]

26 kwietnia 2019 roku odbędzie się kolejny Wykład Otwarty w ramach współpracy Wydziału Elektrycznego z firmą Citi Service Center Poland (CSC Poland).
Serdecznie zapraszamy o godz. 14:15 do sali 226 Gmachu Głównego Politechniki Warszawskiej.

Temat: Event Life Cycle – Zarzadzanie degradacją usług w rozległym środowisku IT

Opis: W oparciu a prawdziwy scenariusz, chcielibyśmy zaprezentować w jaki sposób zarządza się nieoczekiwaną przerwą w dostawie usług IT w globalnej organizacji. Przyjrzymy się procedurom do identyfikacji, naprawiania i zapobiegania takim sytuacjom. Podczas wykładu poznasz podstawy standardów zarządzania usługami IT (ITSM) wykorzystywanymi w każdej organizacji IT, takich jak Monitoring, Incydent, Problem oraz Change Management.

Link do wydarzenia na Facebooku >>

Prowadzący:

Piotr Malec – Senior IT Manager w Citi Service Center. Absolwent Wydziału Inżynierii Produkcji kierunku Zarządzanie i Marketing na Politechnice Warszawskiej, również na tej samej uczelni uzyskał w Szkole Biznesu PW dyplom Executive MBA. W Citi od 2004 roku, gdzie aktualnie stojąc na czele 60-osobowego, rozproszonego globalnie zespołu, odpowiada za dostarczenie serwisu z zakresu Deployment Management. Wcześniej miedzy innymi odpowiadał za utrzymanie w EMEA regionalnych systemów monitorujących oraz rozwiązań do automatyzacji oraz budowę regionalnego ośrodka monitorowania systemów Command Center. Ponadto koordynuje program rozwojowy IT Graduates w Warszawie.

Wojciech Szkamruk – Absolwent Politechniki Warszawskiej, wydziału Mechanicznego, Energetyki i Lotnictwa, specjalizacja: Systemy Informatyczne w Energetyce. Posiada 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu procesami IT. W swojej karierze pracował i zarządzał zespołami wspierającymi infrastrukturę teleinformatyczną z zakresu: Wintel, Unix, Database, Network i Mainframe. Obecnie zarządza zespołem Change Management procesującym wdrażane zmiany w infrastrukturze i aplikacjach CITI dla regionu EMEA – Europe, Middle East, Africa.

Damian Heymann – Command Center Operations Manager w Citi Service Center. Absolwent Fizyki Komputerowej na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego oraz Applied Computer Science na Anglia Ruskin University. Posiada 10 lat doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu procesami IT. Od 5 lat pracuje w Citi, początkowo jako Major Incident Manager, obecnie zaś zarządza regionalnym ośrodkiem monitorowania systemów Command Center.

Wydział Elektryczny Politechniki Warszawskiej prowadzi współpracę z globalnym centrum wsparcia IT Citi Service Center Poland, w ramach której na wydziale odbywają się wykłady ekspertów Citi, którzy dzielą się praktyczną wiedzą z naszymi studentami prezentując rzeczywiste przypadki z praktyki produkcyjnej. Wydział kieruje też studentów na programy praktyk prowadzone przez Citi Service Center Poland.[:en]On April 26, 2019, the next Open Lecture will be held as part of the cooperation of the Faculty of Electrical Engineering with Citi Service Center Poland (CSC Poland).  The lecture will take place at 14:15 in room 226 of the Warsaw University of Technology Main Building.

Subject: Event Life Cycle – Management of degradation of services in a vast IT environment

Description: Based on a real scenario, we would like to present how the unexpected IT service interruption in a global organization is managed. We will look at procedures to identify, repair and prevent such situations. During the lecture you will learn the basics of IT service management standards (ITSM) used in every IT organization, such as Monitoring, Incident, Problem and Change Management.

Lecturers:

Piotr Malec – Senior IT Manager in Citi Service Center

Wojciech Szkamruk – manages the Change Management team that processes implemented changes in CITI infrastructure and applications for the EMEA region – Europe, Middle East, Africa.

Damian Heymann – Command Center Operations Manager w Citi Service Center

The Faculty of Electrical Engineering of Warsaw University of Technology cooperates with the global IT support center Citi Service Center Poland, within which  lectures of Citi experts who share practical knowledge with our students presenting real cases from production practice are organized. The Faculty also directs students to internship programs provided by Citi Service Center Poland.

 [:]