Wprowadzenie do programu Outlook Express

 

Program Outlook Express udostępnia narzędzia, które umożliwiają zarówno wymianę poczty elektronicznej, jak i przyłączenie się do grup dyskusyjnych.

Dodawanie konta pocztowego lub konta grup dyskusyjnych
Do tego celu potrzebne są następujące wiadomości, uzyskiwane od usługodawcy internetowego lub administratora sieci lokalnej (LAN):
  1. W menu Narzędzia kliknij polecenie Konta.
  2. W oknie dialogowym Konta internetowe kliknij przycisk Dodaj.
  3. Kliknij polecenie Poczta lub Grupy dyskusyjne, aby uruchomić Kreatora połączeń internetowych, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, aby nawiązać połączenie z serwerem pocztowym lub serwerem grup dyskusyjnych.
Porady
Wysyłanie wiadomości e-mail
  1. Na pasku narzędzi naciśnij przycisk Nowa poczta.
  2. W polach Do i/lub DW podaj adresy e-mail wszystkich adresatów, oddzielając je przecinkami lub średnikami ( ; ).

Aby dodać adres e-mail z książki adresowej, kliknij ikonę książki w oknie Nowa wiadomość, obok pola Do, DW i UDW, a następnie wybierz odpowiednie nazwy.

Aby wykorzystać pole UDW, kliknij menu Widok i zaznacz polecenie Wszystkie nagłówki.

  1. W polu Temat podaj tytuł wiadomości.
  2. Wpisz treść wiadomości, a następnie na pasku narzędzi okna Nowa wiadomość kliknij przycisk Wyślij.
Porady

Ćwiczenie

 

Poprzednia strona        Następna strona