Wykład Otwarty Citi Service Center Poland „Zarządzanie degradacją usług w rozległym środowisku IT”


26 kwietnia 2019 roku odbędzie się kolejny Wykład Otwarty w ramach współpracy Wydziału Elektrycznego z firmą Citi Service Center Poland (CSC Poland).
Serdecznie zapraszamy o godz. 14:15 do sali 226 Gmachu Głównego Politechniki Warszawskiej.

Temat: Event Life Cycle – Zarzadzanie degradacją usług w rozległym środowisku IT

Opis: W oparciu a prawdziwy scenariusz, chcielibyśmy zaprezentować w jaki sposób zarządza się nieoczekiwaną przerwą w dostawie usług IT w globalnej organizacji. Przyjrzymy się procedurom do identyfikacji, naprawiania i zapobiegania takim sytuacjom. Podczas wykładu poznasz podstawy standardów zarządzania usługami IT (ITSM) wykorzystywanymi w każdej organizacji IT, takich jak Monitoring, Incydent, Problem oraz Change Management.

Link do wydarzenia na Facebooku >>

Prowadzący:

Piotr Malec – Senior IT Manager w Citi Service Center. Absolwent Wydziału Inżynierii Produkcji kierunku Zarządzanie i Marketing na Politechnice Warszawskiej, również na tej samej uczelni uzyskał w Szkole Biznesu PW dyplom Executive MBA. W Citi od 2004 roku, gdzie aktualnie stojąc na czele 60-osobowego, rozproszonego globalnie zespołu, odpowiada za dostarczenie serwisu z zakresu Deployment Management. Wcześniej miedzy innymi odpowiadał za utrzymanie w EMEA regionalnych systemów monitorujących oraz rozwiązań do automatyzacji oraz budowę regionalnego ośrodka monitorowania systemów Command Center. Ponadto koordynuje program rozwojowy IT Graduates w Warszawie.

Wojciech Szkamruk – Absolwent Politechniki Warszawskiej, wydziału Mechanicznego, Energetyki i Lotnictwa, specjalizacja: Systemy Informatyczne w Energetyce. Posiada 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu procesami IT. W swojej karierze pracował i zarządzał zespołami wspierającymi infrastrukturę teleinformatyczną z zakresu: Wintel, Unix, Database, Network i Mainframe. Obecnie zarządza zespołem Change Management procesującym wdrażane zmiany w infrastrukturze i aplikacjach CITI dla regionu EMEA – Europe, Middle East, Africa.

Damian Heymann – Command Center Operations Manager w Citi Service Center. Absolwent Fizyki Komputerowej na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego oraz Applied Computer Science na Anglia Ruskin University. Posiada 10 lat doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu procesami IT. Od 5 lat pracuje w Citi, początkowo jako Major Incident Manager, obecnie zaś zarządza regionalnym ośrodkiem monitorowania systemów Command Center.

Wydział Elektryczny Politechniki Warszawskiej prowadzi współpracę z globalnym centrum wsparcia IT Citi Service Center Poland, w ramach której na wydziale odbywają się wykłady ekspertów Citi, którzy dzielą się praktyczną wiedzą z naszymi studentami prezentując rzeczywiste przypadki z praktyki produkcyjnej. Wydział kieruje też studentów na programy praktyk prowadzone przez Citi Service Center Poland.


W sprawie aktualizacji treści niniejszej strony należy kontaktować się z: Katarzyna Szmurło (katarzyna.szmurlo@ee.pw.edu.pl).